به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

خوابم میاااد

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ق.ظ
صبح بخیر!
من که تازه دارم می رم می خوابم.جا داره از خودم تقدیر و قدر دانی کنم که از ساعت نه شب تا الان که پنج و نیمه یه سره نشستم پروژه درسی ام رو که تازه اطلاعاتش رو هم در اختیار داشتم انجام دادم.
ساعت هفت هم باید بیدار بشم وکلاس دارم.شاید که درس عبرتی بشه برای باقی عمر که کار سه روز رو نذارم تو یه روز و روز آخر انجام بدم
:))
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۳
  • ۴۱۷ نمایش
  • آرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">