به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

زندگی پس امتحانات!

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

امتحانات این ترم برخلاف ترم قبل از من جان گرفت و طبیعی است که حالا چهار روزی است راحت تر نفس می کشم!

سختی امتحانات ترمی که گذشت باعث شده تا محتاط تر برای ترم بعد درس انتخاب کنم و نگرانم!

اما خب ته تهش یک لیسانسه به لیسانسه های کشور اضافه خواهد شد و همین و دیگر هیچ!پس سعی می کنم خودم را به بیخیالی بزنم.

در حالا تلاش برای یافتن راهی هستم که به من انگیزه ببخشد برای ادامه راه،یک فکرهایی دارد در ذهنم چرخ میزند،تا ببینم چه خواهد شد...

:)

+خیلی یهویی متوجه شدم دقبقا پنج ماه از انتشار پست قبلی گذشته!

+یاس اگر اینجا را میخوانی از خودت خبر بیار!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • ۳۱۳ نمایش
  • آرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">