به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

همچین دختر مرتبی هستم من...

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

الان که دارم این پست رو می نویسم تازه دوساعته که اتاقم رو بعد از دو ماه تمیز کردم و اصلا برام یه جور عجیبی غریبه اس!!!!

و البته اعتراف می کنم که من به هیچ وجه قصد تمیز کردن اتاقم رو نداشتم و مامانم مجبورم کرد

:)

و دارم به این فکر می کنم که چه جوری الان من اتاق رو بهم بریزم؟؟؟؟به مرتب بودنش عادت ندارم :)

اما به خودم قول دادم که این بار تا یکم تیر مرتب نگه دارم اتاقم رو

:)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۰۵
  • ۴۲۳ نمایش
  • آرام

نظرات (۱)

خسته نباشی خدا قوت :))
پاسخ:
:)
البته الان به حالتی مثل قبلا شده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">