به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

به سادگی

از خود بطلب هر آنچه خواهی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

این روزها

۱۴
ارديبهشت

این روزها حالم بهتره.آروم ترم و سعی می کنم خودمو بیشتر بشناسم و بدونم از سال های آینده زندگیم چی می خوام.حس خوبی داره که بتونی دقیق بفهمی و بدونی انتظارت از خودت تو روزای آینده چیه و حس خیلی بهتری هم هست که بدونی تمام تلاش ات رو می کنی برای چیزهایی که میخوای به دست بیاری.اون ته ته دلم آرومه و می دونم که خدا هوای من و دلم رو داره و من به جای ترس ها و استرس های همیشگی،لبخند می زنم و می دونم که هست!

:)


+اگه کسی این جا رو خوند و از کتاب ها و روش های خودشناسی و هر چیزی مربوط به خودشناسی اطلاعاتی داشت،ممنون می شم بهم کمک کنه.

  • آرام

بی حوصلگی

۰۷
ارديبهشت
بعضی آدما مثه من ترجیح می دن وقتی بی حوصله و ناراحتن تنها باشن و با خودشون خلوت کنن
اما تو خونه ما حق خلوت کردن رو نداری چون مامان جانم اینقدر میاد و انواع و اقسام گیرهای بی خود و با خود رو بهت می ده و ازت راجع به مدل لباس و...نظر می پرسه که در نهایت ترجیح می دی بری وسط سالن خونه و به آغوش گرم خانواده بپیوندی و مامانت رو راحت کنی از این همه رفت و آمد بین اتاقت و بقیه خونه!
  • آرام

گردش میان ترم :)

۰۳
ارديبهشت

برای اولین با میخوام با مامانم به یه سفرگردشی یک روزه برم.ذوق دارم و میدونم تجربه جالبی میشه.من و مامانم تنها.

با این همه امتحان و درس و تحقیق خیلی سرخوشانه دارم میرم گردش!

از صبح چهارشنبه ای که گذشت درگیر تحقیقات برای پروژه درسی بودم و از صبح پنج شنبه ای که سی دقیقه ازش گذشته درگیر کار کردن روی همین پروژه و البته هنوز کار داره!

یه امتحان هم تو هفته جدید دارم و کامل نخوندم و مسلط نیستم!

همچین موجود سرخوشی هستم من که دارم با این همه کار میرم گردش و به این گردش به دلیل همزمانی با میان ترما گردش میان ترم میگن:دی

:)

  • آرام